[Java lista] NetBeans + Maven + MavenIde + Spring + JPA + Hibernate

Zsombor gzsombor at gmail.com
2007. Júl. 17., K, 17:10:56 CEST

On 7/17/07, Tamás Magyar <magyusz at gmail.com> wrote:

> Megerősítem a gyanút, hogy az Acegi okozza. Megfelelően nagy PermGen
> mérettel, megfelelően (végesen) nagy számra növelhető a Tomcat restart
> nélküli sikeres redeployok száma.
>
> Nagyon ismerős probléma:
> "- Tranzakciókezelés deklaratív módon, XML-ben és annotation-nel is
> ugyanaz: az init-method nincs tranzakciós környezetben, ott nem tudok
> semmit perzisztálni. Ötlet? Kezelhetem kézzel, de akkor mi értelme
> van..."
> Volt egy kollégám, aki szerint biztosan meg lehet valahogy oldani... :)

> [...]

Valszeg valamit nem értek. Mi az ami nem müködik springben nektek? Az init
metódus nem kerül tranzakciós környezetbe? Webszerver nélkül próbáltátok
használni már? Nálam semmi probléma nem volt vele. Gondolom Ti is a
OpenSessionInViewFilter -t használjátok a webes lekérdezésekkor, de ettől
függetlenül is müködik.

Zs