[Java lista] NetBeans + Maven + MavenIde + Spring + JPA + Hibernate

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2007. Júl. 19., Cs, 15:54:16 CEST

Szia,

mármint http-n keresztül? És controllert, mert servlet nem nagyon van
a projektben. Valószínű nem lesz jó, mert amíg nem megy végig az init,
nem hiszem, hogy http kéréseket kiszolgál az alkalmazás. Meg amúgy is
csúnya workaround. Ha nem így gondolod, hanem direktbe, azon semmilyen
metódushívás nem segít, mert Magyusz szerint a tranz. körny.
threadlocal, szálhoz kötött, így biztos nem kerül bele.

Valószínű az lesz, hogy az első http kérésnél inicializálok, egy
rekord, ennyit nem ér az egész.

Még Lóci levelére:
- igen, a nem globális repozitory használata segíteni fog, köszi
- a TransactionTemplate azért nem szimpi, mert vért izzadtam, hogy
legyen annotation-ös tranzakció kezelésem, erre tessék, nincs, és
használhatom őket keverve - no ezért maradok az első kérésnél

Aki viszont Quartz-ol, vagy Thread-ezik, azt tényleg sajnálom, mert ez így gáz.

Viczi