[Java lista] NetBeans + Maven + MavenIde + Spring + JPA + Hibernate

Tamás Cservenák t.cservenak at gmail.com
2007. Júl. 31., K, 15:52:26 CEST

Hi,

az emlitett cikk enyhen reszrehajlo, mivel eleve olyan kovetelmenyeket
vet fel, melyekkel csak az Artifactory rendelkezik.

Pl. a Backup meg a Dump. Ezekre az Artifactory eseten azert van
szukseg, mert nem FS-en hanem JCR-ben tarolja a fajlokat. Tovabba -- a
rossznyelvek szerint -- pont ezert is lassu. A Proximity az pl. file
rendszeren tarolja a proxy-zott repost, igy a Backup az valojaban a
Proximity storage (egy konyvtar es az alatti fajlok) backup-ja, Dump
meg nincs, es nem is kell, mert valojaban a storage az teljes
mertekben a tavoli repos strukturajat es tartalmat tukrozi.

Olvasd ezt el, Jason van Zyl, a Maven szerzojenek commentje a Maven
2.0.7 releas-sel kapcsolatban:

http://www.theserverside.com/news/thread.tss?thread_id=45903#235203

Udv,
~t~