[Java lista] java program folyamatok

Muskovics Gábor m..g at freemail.hu
2007. Jún. 16., Szo, 09:49:51 CEST

Írtam egy ilyen programot:
       while(true) {
            String s = new String("Helló");
            System.out.println("->" + s);
        }
Elindítottam, és ez is 16 folyamatot hoz létre alapból, mint a Chat. Néztem
a heapet netbeans profilerben, és 14 perc után out of memory-val leállt.
Átírtam ilyenre:
       String s;
       while(true) {
            s = new String("Helló");
            System.out.println("->" + s);
        }
Így is ugyanaz. Ez miért van?

Köszi az előző válaszokat.

>ez hol lesz false és mi a célja? vagy csak a jövőre vonatkozóan van? valami
>szinkronizálás mindenesetre nem ártana
be van zárva a port a szerveren, így otthonról nem érem el, ezért ha true a
fakeDb akkor nem adatbázishoz kapcsolódik, hanem létrehoz néhány objektumot.
Tehát egy programfutásnál ez vagy mindig false, vagy mindig true.

>ez ugyebár le sem fordul...
Igen, innen kivágtam az adatbázisos részt, ugyanaz lenne, mint a
fakeDb=true.
>ez micsoda?
Elindítok mégegy szálat, ami csak kiirat egy szöveget.

--
MG