[Java lista] Swing led komponens

Zidarics Zoltan zamek at vili.pmmf.hu
2007. Jún. 29., P, 12:17:02 CEST

hello,

2007. június 29. 09.08 dátummal Kristof Jozsa ezt írta:

> pl raragasztod celluxszal a JButton tetejere? vagy hogy erted? :)
Ez azert nem tul jo megoldas, mert utana az ugyfel megtekinti a
playboy legujabb szamat es pont a legizgalmasabb helyen egy piros led
lesz cellux-szal odaragasztva :)
Ezek utan nem megfelelo mukodes cimen nem fogja kifizetni :)

En kulon led komponenst akartam csinalni, mert meg nem csinaltam swing
komponenst es eppen szuksegem lenne a programom (ipari
meresadatgyujto) statusz soraban 6 db piros/zold ledre, amely az
eszkozok allapotat jeleniti meg.

--
udv,
-