[Java lista] olvasványok

Maglódszki Viktor bocios at citromail.hu
2007. Már. 4., V, 22:06:52 CET

Sziasztok !Csupán annyi kérdésem lenne, hogy továbblépésnek milyen könyvet tudtok ajánlani?Továbblépét itt most úgy értem, hogy lassan, de biztosan szeretnék elindulni J2EE, EJB irányába.A zöld Java-s könyvön (merthogy az foglalkozik J2EE-vel) kivűl létezik valami nagyon jó magyar olvasmány?Angolul nagyon sok van nekem is PDF, stb ...Ha nincs más el tudok indulni azzal is, de természtesen egy magyaral könyebb lenne.Köszönöm !

KÖVESD A HÚSVÉTI NYULAT IDÉN AZ ADRIÁRA!
Nézd át az adriatica.net húsvéti ajánlatait, és foglalj most előszezoni árakon.

Részletekért klikk ide!