[Java lista] javasite.bme.hu

biziclop biziclop at gmail.com
2007. Már. 4., V, 23:40:36 CET

No, alljunk meg, es egy pillanatra azert nezzuk meg, ki tesz kinek szivesseget.

Persze, sokmindent lehetne jobban csinalni a listaval kapcsolatban, ha
fizettem volna erte, valoszinuleg az elsok kozott reklamalnek, ha
valami nem tetszik.

De egy listat adminisztralni munka (akarmilyen kis mennyisegu), amiert
az illeto nem kap penzt, vagyis ajandek nekunk, listatagoknak,
kerdezoknek es valaszoloknak vagy az olyan idiota offtopik
csevegoknek, mint en.

Szar demagog duma, de ha akkora megtiszteltetesnek gondolod, hogy
osszerakj egy java levlistat, es idorol idore olvasgasd a munkadat
ocsarlo, fanyalgo beszolasokat, erezd magad megtisztelve, es vallald
el az adminisztraciot :)

lsp