[Java lista] javasite.bme.hu

Póta Szabolcs pota at irt.vein.hu
2007. Már. 5., H, 09:47:34 CET

Sziasztok!

Először is köszönöm a védő szavakat, nagyon jól estek, hisz az egészet
tényleg csupán szívességből csinálom. Ebből is adódik az, hogy sajnos a
levlista adminisztrálása nem mindig a legmagasabb prioritású, így ha
valaminek a megoldására nem ugrok azonnal, az nem azt jelenti, hogy nem lesz
meg, csak azt, hogy per pillanat van valami sürgősebb...

Másrészt olyan ember vagyok, aki nyitott minden kérdésre, és hajlandó vagyok
minden olyat elintézni, ami a köz érdeke. Így ha bárkinek építő jellegű
hozzászólása, kérése van, csak írjon egy levelet, megbeszéljük, és én
megteszek minden tőlem telhetőt, hogy el legyen intézve.

Tényleg írjatok bátran, ha a lista valamilyen szempontból nem megfelelően
működik. Nekem is nagy segítség lenne.

További jó listaolvasást,
Szabolcs