[Java lista] Local DTD

Andras Dobrosi andris at freemail.hu
2007. Már. 8., Cs, 12:18:28 CET

En is szivtam vele. Probalgattam en is a'sszem a classpathos megoldast is,
de azzal is szivtam. Spec en struts-szal es tiles-szal.

Vegul igy oldottam meg:

tiles-def.xml:

 <!DOCTYPE tiles-definitions PUBLIC
       "-//Apache Software Foundation//DTD Tiles Configuration 1.1//EN"
       "tiles-config_1_1.dtd">

es bemasoltam a dtd-t az xml melle.

Lehet, hogy hulye megoldas, de mukodik net nelkul is az idok vegezeteig.

Andris