[Java lista] JNI

Maglódszki Viktor bocios at citromail.hu
2007. Már. 8., Cs, 17:19:39 CET

Sziasztok !

Egyszer már emlitettem, de azóta történt némi előrelépés.

Szeretném lekérdezni az IdleTime-ot windows-ban.

Némi utánaolvasás után találtam néhány C / C++ kódot, ami a GetLastInputInfo windows függvényt hivja meg.
De C++ hoz egyáltalán nem értek.

Aztán megtaláltam a LimeWire teljes forrását, ami szintén leéri ezt az értéket.
A forrásban megtaláltam a cpp kódot, header-t, és a java osztályt ami összeköti ezt JNI-vel.

Jelenleg ott akadtam el, hogy van egy betöltés a Java osztályban (a limewire api-ben a SystemUtils.java fájl)
System.loadLibrary("SystemUtilities");

ilyet még nem használtam és nekem a javadoc-ból sem derült ki, hogy ez hol fogja keresni?

ott ahol fut a program ezt mintha láttam volna valahol.

van nekem SystemUtilities.cpp -m (szintén a limewire api-ból) de azt hiába másolom be a könyvtáraba nem találja

végülis a teljes kódrész:

static {

boolean canLoad;

try {

// Only load the library on systems where we've made it.

if(OSUtils.isMacOSX() || OSUtils.isWindows()) {

System.loadLibrary("SystemUtilities");

}

canLoad = true;

} catch(UnsatisfiedLinkError noGo) {

canLoad = false;

}

isLoaded = canLoad;

}

igy ez false-t ad vissza és nem tudom lekérdezni az idletime-ot mivel a lekérdező függvény elötte megnézni, hogy a isLoaded true-e

tehát akkor hová kellene tennem, hogy a loadLibrary megtalálja?

ha .cpp vagy .h -t keresi, akkor miért nem úgy kiterjesztéssel hivatkozik rá?

köszönöm

MV