[Java lista] elosztott 3D renderer 100% Java alapon

Póta Szabolcs pota at irt.vein.hu
2007. Már. 11., V, 20:23:37 CET

Sziasztok!

Csak ha valakit esetleg érdekel. Egy, az év elején jött ötlet nyomán
elkészítettem a Sunflow 3D renderer Jini és JGrid technológiákra épülő
elosztott változatát: http://earth.irt.vein.hu/distrender

Ez azért érdekes, mert mindegyik technológia 100%-ban Java nyelven íródott
és mind open source. Ezáltal lehetővé válik egy teljesen platform-független
és heterogén környezetben is üzemelő 3D render-farm felépítése, méghozzá
minimális konfigurálással. Itt az egyetemen például probléma nélkül 18 gépen
futtattam, amelyek között egyaránt volt Windows, Linux (több féle) és
Solaris op.rendszert futtató gép is.

Kedvcsinálónak, íme a Sunflow galériája:
http://sunflow.sourceforge.net/index.php?pg=gall

Szabolcs