[Java lista] RMI tuzfal mogul

Muskovics Gábor m..g at freemail.hu
2007. Már. 14., Sze, 10:27:35 CET

Sziasztok!

Írtam egy kliens-szerver alkalmazást, amik RMI-vel kommunikálnak. A
szervert futtató gépnek publikus ip címe van, a kliens  helyi hálón van
router mögött és NATolva van az Internet. A problémám, hogy a várakozási
idők nagyok.
A google szerint ez azért van, mert a szerver nem tudja visszahívni
(callback) a klienst.
Tudtok rá valami megoldást? Lehetséges RMI-t használni tűzfal mögül?

Köszönettel:
Muskovics Gábor

Kliens:
Kli = Kliens.init(this);
Srv = (SzerverIf) Naming.lookup("rmi://" + hn + "/Szerver");
Szerver:
 try {
            Szerver obj = new Szerver();
            SzerverIf stub = (SzerverIf)
UnicastRemoteObject.exportObject(obj, 2000);

            Registry registry = LocateRegistry.getRegistry();
            registry.bind("Szerver", stub);

            System.err.println("A szerver készen áll");
        } catch (Exception e) {
            System.err.println("Hiba a szerver indítása közben: " +
e.toString());
            e.printStackTrace();
}