[Java lista] Java obfuscator

Zsombor gzsombor at gmail.com
2007. Már. 14., Sze, 11:01:21 CET

On 3/14/07, Andras Dobrosi <andris at freemail.hu> wrote:

> Na ez mondjuk jo! Ha nincs hely akkor hasznalj ClassLoader-t??!?!? Tenyleg
> midletnel megoldhato vhogy a ClassLoader-esdi? Halon keresztul pl.? Vagy a
> merethatar az merethatar?
>
> Andris

Nem igazán. De nem teljesen értem a ClassLoader felvetést az obfuscálásnál.
Persze, lehet, olyat csinálni, hogy az ember a lefordított osztályait
elkódolja, byte tömbé alakítja, majd a byte tömböt java osztályba rejti és
futás közben visszafejti :) De erre csak a legöregebb indiánok
vállalkozzanak :)

Zs