[Java lista] Java obfuscator

Zsombor gzsombor at gmail.com
2007. Már. 14., Sze, 11:24:41 CET

On 3/14/07, ern0 <ern0 at linkbroker.hu> wrote:

> midletnel a merathatar az szent, ti. a telefonos operatorok altalaban
> 64K-t engednek letolteni egyszerre, ami eleg esszeru hatarnak tunik -
> vilagositott fel engem is pont a listowner regebben e temaban

Igen, ezt én is tudom. De midletekben - többek között  - classloadert se
lehet használni.
Ezért nem értettem a felvetést.

ĂĽdv
 Zs

ui. nem lehetne a listát úgy bekonfigurálni, hogy az email cimemre ne
replyoljon senki se? A régi lista úgy müködött, hogy véletlenül sem
történhetett meg, hogy valaki válaszolt direktben is a levlistára, aztán
figyelmetlenségem miatt már csak magánban válaszoltam nem a listára. Ez elég
zavaró tud lenni, legalábbis számomra. Nem beszélve arról, hogy a levelezőm
más filtereket használ, ha valaki direktben is ír, mintha a levlistára ?