[Java lista] RMI tuzfal mogul

Zsombor gzsombor at gmail.com
2007. Már. 14., Sze, 11:57:16 CET

On 3/14/07, István Viczián <viczian.istvan at gmail.com> wrote:

> Es a Jabber koruli dolgokat is megneznem.

Azt hiszem, az RMI-t akkor tervezhették, amikor még minden port nyitva volt
mindenfele. Azt lehet csinálni, hogy a callbackek helyett csinálsz egy
getEvents(...) metódust, ahova a szerver gyüjti a kliens számára az
üzeneteket, a kliens meg hivogatja 10 másodpercenként. Ez valószinüleg a
legkevésbé munkás megoldás. Amugy a JXTA elméletileg müködik, meg a socket
kommunikáció sem ördöngösség(ha szerializálva küldesz objektumokat ide oda,
akkor azon is gyorsan tĂşl lehet lenni)

Zs