[Java lista] RMI tuzfal mogul

Akos PASZTORY pasztory at irt.vein.hu
2007. Már. 14., Sze, 15:15:24 CET

Zoltan Mozes wrote:
> Tűzfalat ne keverjük má’ feltétlenül össze a NATolással.

isten ments :)

> volna két irányba tűzfal mögül?””

itt az OPnak osszekevertek a fejeben a NATot meg a tuzfalat:) az eredeti
levelben a NAT a problemaja
"A szervert futtató gépnek publikus ip címe van, a kliens  helyi hálón
van router mögött és NATolva van az Internet. "

>     * WebService használata annyiból kényelmes hogy 0 80-as portot
>       használja ami HTTP forgalom céljából amúgy is nyitva szoktak (már
>       ahol persze) hagyni a tűzfalon. (ez a nem NAT-olós vetület tehát)

hype, inkompetencia, faji megkulonboztetes, stb. miert csak a http
portot hagyjak nyitva, azon is lehet ssht futtatni :P de ez OT es ne
menjunk bele inkabb

>     * NAT-olás esetén viszont nyilván nem oszt nem szoroz a WS, hiszen
>       kintről megintcsak egyetlen címet látunk a NATolt hálózatból,
>       tehát itt a WS nem hoz/visz semmit. (ez a NATolós vetület)

biza.

>     * Egy harmadik előny WS esetében hogy szabványos XML üzenetek
>       vándorolnak a dróton / éterben whatever (HTTP/SOAP/XML) tehát egy
>       harmadik beszállító könynen integrálhat hozzá Turbo Pascalból is
>       nemtomménmit. (vagy eladhatsz egy fasza SOA ESB integrációs
>       megoldást 2 éves supporttal és hűségnyilatkozattal) J

elony? :D