[Java lista] Zart projekt a neten

Stef stefhun at gmail.com
2007. Már. 21., Sze, 20:49:22 CET

Sziasztok!

Letezik olyan szolgaltato, ahol egy java-s projektet lehet inditani ugy,
hogy zart legyen, tehat ne lehessen a forraskodhoz hozzaferni (csak a
tulajnak), es kesobb nyithatova tenni? Mindezt persze fizetes nelkul....
A sourceforge.net-et es a java.net-et neztem, de sehol nem latom, hogy
lehet-e non-public projektet kezdeni.

A hab a tortan az, ha olyan lenne a szolgaltato, hogy a 80-as porton is
menne az svn, tehat tuzfal mogul is hasznalhato lenne. Valahol olvastam,
hogy a cvs nem, de az svn tud a 80-as porton keresztul is kommunikalni.

Kinek mi a tapasztalata/javaslata ez ugyben?

Stef
--------- következõ rész ---------