[Java lista] Zart projekt a neten

Zsombor gzsombor at gmail.com
2007. Már. 22., Cs, 11:02:13 CET

On 3/21/07, Stef <stefhun at gmail.com> wrote:

> Sziasztok!
>
> Letezik olyan szolgaltato, ahol egy java-s projektet lehet inditani ugy,
> hogy zart legyen, tehat ne lehessen a forraskodhoz hozzaferni (csak a
> tulajnak), es kesobb nyithatova tenni? Mindezt persze fizetes nelkul....
> A sourceforge.net-et es a java.net-et neztem, de sehol nem latom, hogy
> lehet-e non-public projektet kezdeni.
>
> A hab a tortan az, ha olyan lenne a szolgaltato, hogy a 80-as porton is
> menne az svn, tehat tuzfal mogul is hasznalhato lenne. Valahol olvastam,
> hogy a cvs nem, de az svn tud a 80-as porton keresztul is kommunikalni.

> [...]

Ha valamikor opensource-á akarod tenni, akkor kezd nyugodtan úgy. Amugy meg,
ha csak nem valami nagyon bizalmas Ă©s titkos, nyugodtan lehet hostolni a
sourceforge-on. Kizárt, hogy bárki magától rábukkanjon a Te titkos kis
projektedre :)
Igen, amugy az svn megy http(s)-n keresztĂĽl (pontosabban WebDAV protokolt
használva, ami a http kiterjesztése), legtöbb helyen azt szokták kizárólag
használni.

Zs