[Java lista] eclipse

Gabor Szokoli szocske at gmail.com
2007. Már. 23., P, 12:15:48 CET

On 3/23/07, Maglódszki Viktor <bocios at citromail.hu> wrote:
> The serializable class KmsChangeProject does not declare a static final
> serialVersionUID field of  type long
>
> De mire kell ez nekem?

Szia!

Az elmeleti valasz vegulis osszejott, gyakorlatilag akkor van szukseg
ra, ha a serializalt objektum-reprezentaciot ugy perzisztalod vagy
adod at masik programnak, hogy felmerul annak a veszelye, hogy egy
ujabb/regebbi valtozataban egy inkompatibilis osztalybol akarjak majd
visszapeldanyositani.

Nem tudom hol tallakozol a dologgal, en foleg egy olyan frameworkben
ami clustertagok kozotti szinkronizalashoz serializal, tehat nem
erdekes a verzioszam.

Ilyenkor Eclipse-ben ki lehet kapcsolni az egyes warningokat.

Es ha mar irok:
Ha nem en vagyok az egyetlen a vilagon aki fel az autoboxingtol, arra,
es kismillio mas coding style sertesre meg be lehet kapcsolni
warningot.

Szocske