[Java lista] trayicon

Maglódszki Viktor bocios at citromail.hu
2007. Már. 27., K, 14:39:19 CEST

sziasztok

emlitettem, hogy 1 mostani alkalmazásomban ha ráklikkelek jobb-al a trayiconomra akkor előjön egy popup menü ez ok
de van olyan, hogy nem jön elő és utána 1 hosszú exception-t dob (egy előző levélbe bekopiztam de ha kell előidézem megint)
és hogy utána már meg sem jelenik a popup

tévedtem

jobb klikk -> előjön a menü
előtérbe kerül 1 progi akkor nem látni a menüt
erre azt hinni nincs is megjelenve és megint jobb klikk -> na ekkor jön az exception
minden le tálcára és hopp ott a menü
de eltűntetni csak akkor lehet ha valamelyik menüpontra ráklikk

hogyan tudom azt elérni, hogyha a popup menü megjelent és utána pedig egy másik progira vagy az asztalra megyek, akkor záródjon be?
mert most akkor sem csukja be, hogyha az asztalra klikkelek

köszönöm

MV