[Java lista] framework

Zsolt Czinkos czinkos at gmail.com
2007. Már. 29., Cs, 10:52:11 CEST

Van Struts2, illetve lesz, nem tudom, milyen, de talán nem halott. A minap
némi port kavart guice doksi is említi a 2-ás verziót.

Velocity-ből most jött ki az 1.5 (laza pár év után), az nem framework, hanem
template-nyelv. Nekem nagy kedvencem, mert még én is gyorsan fel tudom
fogni.

Tapestryt nem tudom.

czinkos