[Java lista] framework

Maglódszki Viktor bocios at citromail.hu
2007. Már. 29., Cs, 11:00:23 CEST

Előszőr is bocs, hogy kevertem a dolgot.
A velocity template cucc, nem framework. Értem.

A Spring-et sosem láttam még.
Bár a nevét már hallottam.

Végülis az érdekelne, hogy manapság melyik használatos széles körökben.
Vagyis érdemes elmélyednem a Struts dolgatiban ,mert még csak felületesen ismerem.

Igazából nincs még semmi konkrét feladat, de hamarosan lesz.
Webes project.