[Java lista] framework

Aron Gombas aron at demoscene.hu
2007. Már. 29., Cs, 14:07:03 CEST

 Velemenyem a temaban: Struts 1-gyel uj projektet SEMMIKEEPEN nem
kezdenenek (szemelyes tipp: Srping MVC), ha viszont munkaeropiaci
ertekedet akarod novelni, akkor az lesz a nyero. Sajnos nem mondhatjuk el,
h a praktikai es muszaki szempontok osszhangban lennenek :(
 Regards,

 Aron

 java_blog.hu: http://www.midori.hu/en/blog_hu.html

On Thu, 29 Mar 2007, Zsolt Czinkos wrote:

> Nem tudom, kinek mi a szokása, én minimalista vagyok. Tavaly kellett
csinálnom egy végtelenül egyszerű website-ot autentikáció, user-kezelés
nélkül.

A VelocityServlet és a kapcsolódó tool-ok remekül megfeleltek a feladatnak.
1 nap alatt átnézed, mi micsoda, oszt már használhatod is. Kellett írnom kb
30 sor java kódot, a többi velocity. Hozzátartozik az igazsághoz, hogy ez
csak a megjelenítő réteg volt, a tényleges tartalmat egy háttérben műkődő
eXist XML adatbázisból szedtem sima REST interfac-en keresztül (xquery
scriptekkel).

Ebben az esetben programozni nagyon keveset kellett javában, scripteket írni
viszont kellett. Szerintem ilyen típusú megjelenítésre pl springet felhúzni
(hacsak nem vagy nagyon offé már benne) felesleges.

czinkos