[Java lista] eclipse-jar

Legéndi Richárd roante at freemail.hu
2007. Már. 29., Cs, 20:59:45 CEST

Hali!

Na, szóval az van, hogy ha "java -jar"-ral futtatsz egy progit, akkor
felejtsd el az egész globális CLASSPATH beállítást, meg a "-cp"-vel
megadott dolgokat - egész egyszerűen figyelmen kívül lesznek hagyva
 ;]

Jar indításánál _kizárólag_ a "Class-Path" manifest attrib-ban megadott
jarokat látja a progid a default rt.jar-on kívül.

Ha valami saját cuccot szeretnél így exportálni, akkor két választásod
van:

A., beállítod az adott attribot a manifestbe, és csomagolod a progid
mellé a szükséges jarokat

B., Indexeled a jarokat, ekkor azok tartalma is bekerül a saját
buildedbe.

Jar manifest doksi:
http://java.sun.com/j2se/1.3/docs/guide/jar/jar.html#Main Attributes

Ricsi

Maglódszki Viktor <bocios at citromail.hu> írta:

> lenne még 1 kérdésem.
> csinálok mundjuk 1 olyan progit, ami több külso JAR-ra
is hivatkozik
> utána ezt exportálom az egész progit szintén JAR-ba
> fel akarom tenni más gépekre (windows) is ezt a progimat
> mellékelem a használatos JAR-okat
> igenám, de másik gépen ezt hová kell tenni ?
> mert közelsem biztos, hogy ott a classpath mutat olyan
helyre ahová én ajánlom, hogy tegye a JAR-t
> remélem sikerült érthetoen elmondanom mi a gondom
>
> köszi
>
> MV

Ingatlanpiac - Új építésű lakások!
http://apro.origo.hu/ingatlan/uj/epulo/index,,264,1.html