[Java lista] framework

Baranyi Zoltán blaze at madein.hu
2007. Már. 30., P, 20:25:02 CEST

Hali!

> az ügyben érdeklődnék, hogy a kövketkezők közül manapság melyik használatos?
> vagy melyik az amelyik biztosan nem kell manapság?
>
> Tapestry, Velocity, Struts
>
> tudom van még bőven, de mindenhol mást olvasni ez jó az jó
> valamelyik felé szeretnék picit elmenni
> Struts.ot jó alapszinten tudom
> de az nem elavult manapság ?

Egész véletlenül akadtam bele az alábbi pdfbe. Nem olvastam végig, de az
eleje alapján érdekes lehet átolvasnod, pont erről a témáról szól (és
van benne egy csomó jó kép is :)). Íme:
http://www.chariotsolutions.com/slides/spring-forward-2006-web-frameworks.pdf

Mi egyébként Springet használunk Freemarkerrel, és (nekem legalábbis)
eléggé bejött. JSF-el nekem anno voltak gondjaim, bár nagyon kényelmes,
az tény. Tagek html-be ágyazásával igen komoly problémák adódtak: előbb
jött a jsf render, utána jöttek a html-ek :) Struts nekem annyira nem
lopta be magát a szívembe, de hát mindenkinek más fekszik :)

üdv,
BlaZe