[Java lista] kommunikacio egy Java es egy C++ program kozott

Aron Gombas aron at demoscene.hu
2007. Május. 4., P, 09:08:40 CEST

Gondolom unalmas, hogy mindig ezt ajanlom, de a Hessian protokollnak van
binding-je C++-hoz is:
http://www.caucho.com/hessian/

Mivel a tanulasi gorbeje kb. 15 perc, mit veszthetsz, ha kiprobalod?
(Mindent es meg sokkal tobbet tud, mint ami Neked elso korben kell,
valamint binaris protokoll.)
 HTH
 Regards,

 Aron