[Java lista] Adatsor vizualizáló

Legéndi Richárd Olivér roante at freemail.hu
2007. Május. 4., P, 20:30:32 CEST

Hali!

Mi ezt használjuk, egész jó, bár én csak "felhasználói" szinten gyúrom:
http://www.jfree.org/jfreechart/

Ha adatsor alatt TimeSeries-re gondolsz, akkor az van benne, meg egy
rakás másik is!
Kicsinyítés/nagyítást úgy emlékszem láttam (de lehet, hogy nem ebben
...)., viszont a forgatás/eltolás szerintem nincs (mondjuk annyira nem
nagy kunszt leprogramozni gondolom).
Full screent nem tudom, tud-e, de ha a frame-re mondasz egy
setDecorated(false)-t meg setExtendedState(MAXIMIZED_BOTH)-szot, akkor
biztos menni fog ;]

Van source, max bele kell berhelni kicsit.

Ricsi