[Java lista] System.setProperty()

Keresztes József jkeresztes at vati.hu
2007. Május. 7., H, 10:53:48 CEST

Sziasztok !

Látszólag egyszerű a probléma. Van egy servlet egy webes alkalmazásban. A lényeg (megint a magyar ékezetek) az hogy akkor működik jól az ékezetes konverzió ha a LANG környezeti változó egy bizonyos értékre van állítva. Mondtam a kollégámnak hogy sokkal jobb lenne ha a program nem függene egy környezeti változó jó vagy nem jó beállításától, inkább a programban állítsuk át egy
System.setProperty("LANG", ...)-al. De sajnos ez így nem működött, és nem is kísérleteztünk vele többet. Igazából abban sem vagyok biztos hogy ezt a LANG-ot így be lehet egyáltalán állítani.
Szerintem nem szép megoldás hogy egy ilyen környezeti dologtől függ a program működése.
Lehetne ettől függetleníteni ?

Joe