[Java lista] System.setProperty()

Keresztes József jkeresztes at vati.hu
2007. Május. 7., H, 12:50:20 CEST

Hi !

Nem én írom a programot de valami olyasmi a probléma hogy egy http header-ben kellene cookie-t beállítani és ha a cookie value-ban van magyar ékezetes karakter akkor rosszul kerül bele a dolog. Metódust nem talált rá amivel a karakterkódolás állítható lenne, viszont ha a LANG környezeti változó jól van beállítva működik a dolog.
Vigyázat, nem response-ról van szó hanem ez a servlet egy http request-et állít elő egy másik servlet számára, ő belerak "mesterségesen" cookie-kat, és ezzel van a probléma.

Joe