[Java lista] Tomcat, Log4J naplózás

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2007. Május. 8., K, 08:18:42 CEST

Szia,

közben én is nyomoztam, a JULI megoldás szintén szemet szúrt nekem is,
de ez csak a Tomcat 6-ban van így, az 5.5-ben még nem így van. Ami
bosszant, hogy Log4J loggolás esetében a forrást is le kell tölteni,
az extras.xml build fájllal csinálni egy tomcat-juli.jar-t, aminek
külön rondasága, hogy letölti a webről a commons logging-ot, és
replace-szel kicseréli belőle a package hivatkozásokaat, lefordítja,
stb.

A context.xml-el az a bajom, hogy az is van a war-ban, és ha jól
gondolom, telepítéskor a war-ban lévő felülvágja a már fennlévőt.
Rosszul gondolom.

Jaja, én is próbáltam a Log4Web_12.zip és logweb-2.1.war programkákat,
de nagyon fapad nekem mindkettő.

Viczi