[Java lista] log nezegetes

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2007. Május. 23., Sze, 09:31:06 CEST

Üdv,

annyit javasok még, hogy azért az audit logot is érdemes pl. a Log4J-n
keresztülküldeni, hiszen lehet saját appendereket, loggereket és ami
nekem új volt, level-t is használni, tehát bevezetsz egy AUDIT levelt,
és a konfigban beállítod, hogy az más appenderrel menjen, pl.
adatbázisba. Először én is egy wrapper osztályon keresztül vittem az
audit logot, de így azért saját naplózási szinttel elegánsabb.

Viczi