[Java lista] játék fejlesztés

Maglódszki Viktor bocios at citromail.hu
2007. Május. 24., Cs, 10:26:57 CEST

Helló

Én csak alapszinten irogatok J2ME-ben pont 1 pacman-t meg 1 fallabda
játékot.
Sajnos ehez nem tudok hozzászólni, mivel nekem elég, ha mobilon fut.

Viszont 1 kérdésem lenne :)
Melyik az a Java API (nem a Java 3D api-ra gondolok), ami alkalmas olyan
3D-s játékok készitésére pc-re, ami opengl-t is kihasználja, tehát
gyorsabb, mint a Java 3D api.
Sajnos a nevét nem tudom, csak 1x olvastam valahol.

Köszi