[Java lista] Java 6 Swing

Olaj Péter polaj at iqs.hu
2007. Május. 24., Cs, 12:16:03 CEST

> Úgy tünik az a változtatás akasztott ki titeket, hogy a
> JTable.updateSubComponentUI -ban SwingUtilities.updateComponentTreeUI
> (..) hivás van, ((JComponent)component).updateUI() helyett, ami
> valószinüleg kicsit máshogy járja be a fa strukturát. Szerintem rakj
> le pár breakpointot és nézd meg, hogy nem kerül e be valamelyik tábla
> cellába, vagy cella renderelőbe újra a tábla valahogy.
Elkezdtem kutatni a hiba után és odáig jutottam, hogy van egy saját
TableModel-em, ami adatbázis lekérdezés végeredményét jeleníti meg
JTable-ben. Eddig úgy használtam, hogy beadtam a TableModel-nek az új
tartalmat, majd a JTable-nek meghívtam az updateUI() metódusát. Tudom,
hogy ez igazából az L&F-re vonatkozik, de eddig bevált a dolog, a
táblában megjelentek az új adatok. Most a 6-os Java ezen hasal el,
illetve a változás megvan, csak dobja az Exception-t. A kérdésem az
lenne, hogy van-e valami más módja, hogy a megváltoztatott TableModel
tartalmát a JTable megmutassa és esetleg az nem dobja az Exception-t,
vagy ez az updateUI a bevált módszer és kutogassak tovább?

Péter