[Java lista] default font (awt)

Szilard Cs. cs.szilard.linux at freemail.hu
2007. Május. 26., Szo, 14:40:01 CEST

Sziasztok!

  Egy rem egyszeru kerdesem van: szeretnek AWT alatt egy szoveget a feluleten dolt betuvel szedni, a tobbit meghagyni olyannak, amilyen alapertelmezetten.

  Viszont nem tudtam kitalalni, mi az alapertelmezett, es legalabb a meretet meg kell adnom a Font letrehozasakor. Ha a Frame vagy a Label getFont() fuggvenyet hivom, az null-t ad vissza. A google-n annyit talaltam, hogy a default az talan ("Dialog", Font.PLAIN, 12 ). Van jobb modszer, mint hogy beleirjam a kodba a 12-t?

  Kosz

Szilard

Ui. Egyelore ezt hasznalom:
m_toolWarningLabel.setFont( new Font( null, Font.ITALIC, 12 ) );