[Java lista] Hibernate - adatbazis csere

Stef stefhun at gmail.com
2007. Nov. 6., K, 18:57:41 CET

Sziasztok!

Adott egy java alkalmazas, mely Hibernate-et hasznal adatbazis eleresre.
A kerdesem az lenne, hogy adatbazist hogya lehetne cserelni az alkalmazas
alatt postgresql-rol mysql-re ugy, hogy minden adat megmaradjon?

Az rendben van, hogy a HB konfiguracioja megvaltozik, meg a schema=update
beallitassal az uj adatbazisban letrejonnek az uj tablak, de az adatok
maguktol nem fognak atvandorolni.
Van-e esetleg erre valami tamogatas a Hibernate-ben?
Talalkozott-e mar valaki ilyen problemaval (adatbazis koltozes es csere egy
elo alkalmazas alatt)?

Korlatozasok: az "attolto" alkalmazas nem tud egyszerre bekapcsolodni mind a
2 adatbazisba, UTF8-as kodolast van hasznalva a forras adatbazisban.
Nincs postgresql-es spec. dolog hasznalva a forras adatbazisban,
lekerdezesnel vagy sima persist vagy  hql lekerdezo van hasznalva, tehat
elmeletileg nincs semmi "szabvanytalan dolog" alkalmazva.

Barmilyen eszrevetelt/javaslatot szivesen fogadok.

----
Termeszetesen van alap otletem, de az nagyon favago modszer es fajdalmas. Az
osszes tabla tartalmat kigeneralom "insert into" utasitasnak, es az adatokat
"atkoltoztetem" kezzel.... de ez munkas modszer, hatha van egyszerubb is :-)
Biztos En vagyok a bena, de a google-val nem talaltam ertkelheto
talalatot...

Stef
--------- következõ rész ---------