[Java lista] portál

istvan benedek istvan.benedek at gmail.com
2007. Nov. 8., Cs, 10:08:30 CET

LifeRay + jboss 4.2 lesz a te baratod. www.liferay.com www.jboss.org

Best regards,
István Benedek
Sr. Software Engineer

B2 International Ltd.
Budapest office, Hungary (GMT+1)

Madach Square 3, Floor 3
1075 Budapest
Hungary

Cell phone          : +36 (70) 375-4286
E-mail               : ibenedek at b2international.com
Homepage          : http://www.b2international.com
<http://www.b2international.com/>

From: javalist-bounces at javagrund.hu [mailto:javalist-bounces at javagrund.hu]
On Behalf Of Cpt
Sent: Wednesday, November 07, 2007 10:51 PM
To: Javalist at javagrund.hu
Subject: [Java lista] portál

sziasztok,

korábbi kérdés más tollból és kicsit más szemszögből.

hamarosan egy újabb projekt alapkövét tesszük le. egy - felhasználó
szemszögéből - portál alkalmazásról van szó. amolyan mindentbele portál:
infók, fórum, webmail, dokumentumtár, de főleg egyedi alkalmazások. ez
utóbbin van a hangsúly, a többit szeretnénk, ha az égből pottyanna. J úgy
egy-másfél éve még képben voltam, hogy mi mit tud, de azóta hogy elrepült az
idő. ha valaki belefutott mostanában nem elavult összehasonlításokba a
korszerű webes keretrendszerekbe, küldje egy nekem, pls. követtem az előző
thread-et (és nézegetem a wicketet), de alaposabb összehasonlítás kéne. a
team néhány fős lenne, és eddigi munkáink során a leghasználhatóbbnak a
struts, tiles tűnt, de előrelépnénk. a keretrendszer kiválasztásánál
rengeteg szempont fog játszani: szolgáltatások: RBAC alapú
jogosultságkezelés, portál-szerkezet kezelés, moduláris felépítés és
felépíthetőség, webes alkalmazások migrálhatósága, perzisztenciakezelés,
admin felületek, cms, stb. ja, és opensource legyen! J

szóval láthatjátok, a kérdés túl általános, utánajárok magam is, de tippeket
köszönettel fogadok.

köszi, g