[Java lista] portál

Cpt cpt at freemail.hu
2007. Nov. 8., Cs, 16:46:24 CET

detto.

abban a fázisban vagyok, hogy megnézzem az alapanyagokat, hogy a legalkalmasabbat válasszam ki, és a korábban említett portál alkalmazásásoknak azért vannak korrekt alap szolgáltatásaik (alap user management, cms, időjárás portlet :), oldalstruktúra, stb.) ha csak ezek kellenének, nem is gondolkodnék tovább. de több kell, így gyűjtöm az alapanyagokat tovább.