[Java lista] HTML Generátor java objektumokból

Szécsényi Gergely javalista at gmail.com
2007. Nov. 9., P, 09:44:50 CET

Szia,
a velocitynél is a vm fájlban meg kell adnod, hogy milyen elemeket fog
tartalmazni a weboldal. Én azt szeretném, hogy mindent Java
komponensben határozzak meg, a html elemeket, a nevüket, a hozzá
tartozó értéket.

És ebből egy html generátor legenerálná a weboldalt.

Létezik ilyen java objektum => HTML generátor?