[Java lista] portál

biziclop biziclop at gmail.com
2007. Nov. 9., P, 15:07:26 CET

Nem gondolod, hogy a portal koncepcioja mar kicsit oreg ahhoz, hogy
early adopterek hada vesse ra magat? Nem, ez mar egy szuletesekor is
elhibazott, rosszul felmert igenyekre epitett koncepcio volt es ez az
utobbi x ev (en ot eve talalkoztam eloszor vele fejlesztokent de
nyilvan joval regebbota letezik) alatt sem valtozott meg latvanyosan.
Ez az ido nagyon sok ebben az iparagban, ami ennyi ido alatt se lep
tul a gyerekbetegsegein, azt teljesen ujra kell gondolni. (Ld. EJB)

Ezzel szemben bejott egy csomo uj dolog, amit viszont hasznalhatonak
talaltak az emberek. Lehet, hogy a koncepcio modositasa sikeres
konstrukciohoz vezetne, de akkor az mar nem ugyanez a koncepcio lenne,
nem igaz?

Nem helybol valo elvetesrol van szo itt, abban egyetertunk, hogy az
nem szerencses, hanem van egy koncepcionk, ami informatikai leptekkel
merve evszazadok ota mukodeskeptelen.

(Csak meg egy megjegyzes: osszemostad a kod szintu ujrafelhasznalast a
funkcionalis ujrafelhasznalassal. Attol meg, hogy egy website vagy
barmilyen mas alkalmazas egy konkret celra van kitalalva es
optimalizalva, a mogotte levo kodnak meg lehet nagy resze
ujrafelhasznalhato es a fejlesztesi ido szempontjabol ez utobbi az,
ami igazan szamit.)

lsp