[Java lista] portál

biziclop biziclop at gmail.com
2007. Nov. 9., P, 16:41:29 CET

Azt hiszem, nem egeszen ugyanarrol beszelunk. A portal nalam az,
amikor a framework ad neked:

-useradatbazis-kezelest
-user altal nyithato-csukhato boxokat
-user altal ossze-vissza helyezheto boxokat
-user altal skinezheto feluletet (ertsd: az altalad megadott n darab
skin kozul valaszthatnak)
-ezeket a beallitasokat userenkent db-be menti a framework

Nem a megrendelo, hanem a konkret user. En, a Gyula meg az Otto, a Tot Otto.

Amirol te beszelsz, az nem ez, hanem egy jol fejlesztheto webes
toolkit. (Lehet, hogy ezt hivjak portalnak, en meg vegig valami tok
masrol beszeltem.)

lsp