[Java lista] portál

Tasi Tibor kool1 at gmx.net
2007. Nov. 9., P, 16:56:18 CET

> Pontosan :)
>
> Sokan szeretik többször feltalálni a kereket meg a faéket, én például
> nem. Mindig mosolygok, amikor nagyobb cégeknél emberek mondják, hogy
> ilyen-olyan keretrendszert fejlesztenek. Én a használt keretrendszert
> _letöltöm_ , ingyen :)
> Ha bugos, javítom, közzéteszem, szintén ingyen. Így működik ez a
> gazdaság, és ez nekem pont jó :)

Ha senki se szeretné újra feltalálni a kereket, akkor nem tudnál a
keretrendszerek közül válogatni, hanem használhatnád az először
publikált rendszert:)
Ráadásul akkor mindenki fordot vezetne, nem lenne windows, nem lenne
annyi programozási nyelv, és nem lenne még egy rakás más dolog sem..
A verseny szerintem valahol a "kerék újra feltalálásáról" szól. Csináld
meg ugyan azt (a célt szolgáló eszközt) jobban és majd mindenki a Te
termékedet használja.
(nem a triviális dolgok "újra feltalálásra" gondolok.)

Tibi