[Java lista] Munkalehetőség - Budapest, Szeged

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2007. Nov. 10., Szo, 18:20:47 CET

Hali,

IMHO baromira ciki, ha egy nagy nevű nemzetközi cég freemail-es postafiókba
várja a jelentkezőket...  Oda ki fog menni, aki igényes?
;-)  Ha már a postafiókot is ingyeneset használnak, akkor mire lehet tőlük
számítani? ;-)

Szvsz, nem feltétlenül ciki, igénytelenség, átverés stb. Multis céges
tapasztalattal a hátam mögött mondom én sem a céges mailcímemmel írogattam a
levlistákra (pláne ilyen témákban). Azonkívül elég hamar, elég kis
fáradsággal ki tud derülni (privát levélváltás után), hogy MLM-mel kell-e
Avon-kölnit eladni vagy tényleg komoly a hirdetés.

Az is símán lehet, hogy egy IT-s kolléga próbál kollégát szerezni magának.

MM