[Java lista] JForum

Vig Balázs balazs.vig at dataexplorer.hu
2007. Nov. 20., K, 10:32:02 CET

Sziasztok!

A céges intranetet fórum funkcióval kéne bővítenem, és erre a célra a JForum-ot néztem ki magamnak. A legsirályabb az lenne, ha tudná használni a céges Active Directory-t a bejelentkezéshez.

Átolvastam a doksit, és mindent beállítottam úgy, ahogy ott le volt írva. Viszont az alábbi hibaüzenetet kapom:
java.lang.ClassNotFoundException: net.jforum.sso.LDAPAuthenticator

Ellenőriztem, létezik a fájl:
WEB-INF\classes\net\jforum\sso\LDAPAuthenticator.class

Mi lehet ennek az oka? Állított már be valaki LDAPot JForumon?

Előre is kösz a segítséget:
VigB