[Java lista] JasperReports es ekezetes karakter

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2007. Nov. 20., K, 20:05:44 CET

hello,

Ezzel a dátummal: Tuesday 20 November 2007 18.55.34 Stef ezt írta:

> Nem FOP-on keresztul all elo sajnos, es nem #-ot, hanem a karakter hianyat
> latom...
> Koszonom az otletet, a google-t egyfolytaban turom, de sajna nem talaltam
> ra megoldast, ezert tettem fel a kerdest.
Nekem viszont sajnos pont # latszik a hosszu dupla ekezetes maganhangzok
helyett. Dita-val kuzdok, de sajnos en sem jutottam megoldasra:(

utf-8 kodolassal irom az xml-eket. Be van allitva a lang="hu-hu". A fop input
file-ban rendesen latszanak a kodok utf-8 szerint:

ő (0xC5 0x91)
ő (0xC5 0x90)
ű (0xC5 0xB1)
Ű (0xC5 0xB0)

a konvertalals utan # :(

Nezem a fontjaimat (Debian Linux testing) pont ezek a kodok latszanak ezeken a
helyeken. Akkor most mit, hol kell beallitanom?
A linkelt doksi azt allitja, hogy az Apache FOP nem tud embedded font-ot.

Ami a legerdekesebb, hogy a kesz pdf-et kpdf-el nezve a tartalomjegyzekben
jol(!) latszanak a maganhangzok, de a szovegben nem.

 --
koszi,
 E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu