[Java lista] XML szerkesztő eszköz

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2007. Nov. 21., Sze, 11:49:58 CET

Üdv,

tud valaki olyan alkalmazást, mellyel WSDL-ből ki lehet szedni az
types alatt lévő sémákat külön xsd fájlként úgy, hogy a hivatkozások
is remekül megmaradjanak? Valamint ennek az ellentéte, hogy WSDL-be
belegyúrni sok XSD-t, amelyek keresztül kasul hivatkoznak egymásra, és
mindegyik más névtérben van? Természetesen a prefixek ütköznek, tehát
azokat is módosítania kéne. Parancssori lenne a legjobb.

Valamint Ti milyen XML, XSLT, WSDL szerkesztőt használtok? Milyen
ingyenesek léteznek? Én a következőket találtam csak, fizetősek, és
mindegyikkel van bajom (pl. hogy fizetős, vagy hogy 7 nap a trial
periódus :):

XMLSpy - ez teljesen instabil, össze-vissza fagy, elszáll, gyűlölöm -
persze jó lenne, ha stabil lenne
oXygen
Stylus Studio

Elvárások:
XPATH futtatás, XSD validation, XSLT (debug), XQuery futtatás,
SOAP/WSDL support, dokumentáció generálás, (grafikus séma
megjelenítés)

Nem Google, hanem tapasztalat érdekelne. Köszi,

Viczi