[Java lista] Database vizualizcios komponens

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2007. Nov. 21., Sze, 15:54:07 CET

hello,

Ezzel a dátummal: Wednesday 21 November 2007 13.12.25 istvan benedek ezt írta:
> BIRT nem johet szoba?
_barmi_ szoba johet, mert nem vagyok tajekozott a temaban. Eddig web-es alkalmazasokat csinaltam javaban, majd ipari folyamatiranyitast adatbazis nelkul, most viszont szukseg van a db-aware-re is. Utoljara Delphiben csinaltam ilyent meg a mult evezredben:) es nem tudom "hol tart mar a technika".  Tenyleg, lehet birkavesevel foldrengest elharitani?

mindent meg fogok nezni, amit ajanltok. Kozben talaltam egy ilyent is:
eltima ( http://www.eltima.com/ )

Hasznalt mar valaki ilyent?

--
koszi,