[Java lista] Eclipse WTP - Faceted Project Framework

dorothy dorothy66 at freemail.hu
2007. Nov. 22., Cs, 07:30:02 CET

Sziasztok!

Nem annyira programozási, mint terminológiai kérdéssel fordulok Hozzátok.

Van az Eclipse WTP-nek egy Faceted Project Framework nevű kiterjesztése.
Kéne egy jó magyar terminus nekem a facet és a faceted project
kifejezésekre. Olyan, amit szívesen látnátok a kezelőfelületen,
súgókban, hibaüzenetekben (én csak fordítom, Ti fogjátok használni - én
legfeljebb csak csuklok, ha sokat szídtok :-D )

Egyelőre a facet = fazetta megoldáson gondolkodom (a kiejtés is
hasonlít, meg annak alapján, amit megértettem a funkcióból, talán a
kitalálói is a gyémánt csiszolására gondolhattak...)

Vélemény?

Köszi a segítséget

PS: jó lenne még a héten, mivel hétfőre le kell adnom a fordítást