[Java lista] "Maintainability index"

Botond Szakacs botond at szakacs.eu
2007. Nov. 28., Sze, 11:51:28 CET

Sziasztok,

Sajnos nem tudtam kienlégítően lefordítani a témában szereplő kifejezést. A
kérdés találkozott már valaki valamilyen eszközzel ami a forrásnak a
karbantarthatóságát méri? Elvileg kitaláltak erre valamit:

http://www.sei.cmu.edu/str/descriptions/mitmpm.html

De nem találok eszközt ami kiszámolná. Vagyis egyet igen, CMTJava, de ebből
még egy próbaverziót sem tudok letölteni. Valakinek van valami tapasztalata
a téren?
(A népszerü kódelemző eszközöket már átnéztem: XRadar, PMD, Checkstyle,
JDepend, Hammurapi)
--
Üdv, Botond.