[Java lista] metronom

istvan benedek istvan.benedek at gmail.com
2007. Okt. 5., P, 15:00:50 CEST

Egy otlet:

|-------sleep1----------|****sleep2****|-------sleep1----------|***sleep2***
*|-------sleep1----------|*** sleep2****|-------
TIC                                   TAC
TIC                                    TAC

Nem az utem hosszaig sleepeltetned a szaladat hanem egy 'kicsit' rovidebb
ideig, igy ha egy
TIC utan gc dolgozik es a sleeped hosszabb lessz mint kellene meg igy is TAC
elott ebredne fel a szalad
Ha felebred a szal akkor szinkronizal a kezdo idoponthoz azaz sleepelteti a
megfelelo hosszra.. es a TAC mar jo idoben johetne... Persze ez azt
feltetelezne
Hogy sleep2 alatt soha ne legyen gc.

Persze lehet, hogy hulyeseg az egesz..

Best regards,