[Java lista] metronom

Szabó Árpád Zoltán szaboaz at freemail.hu
2007. Okt. 5., P, 15:48:41 CEST

java.util.timer és nanotime?

Egyébként ha csak hangot akarsz, és nem kell csilli-villi animációval
szinkronizálni, ez is egy megközelítés:
Florian Bomers:”

Why don't you "use" the sample count as timing reference, and just
insert the metronome sound in the sample stream when you want it?

”
http://archives.java.sun.com/cgi-bin/wa?A2=ind0405&L=javasound-interest&F=&S=&P=3904

Árpád